4. ÕPPIJATE TUNNUSTAMINE JA MÕJUTAMINE |
---|
4.1.Heade saavutuste eest õppe – ja praktilises töös, huvitegevuses ja muudes koolielu valdkondades tunnustatakse õpilasi järgmiselt:
4.1.1.suuline või kirjalik kiitus;
4.1.2.suuline või kirjalik tänu;
4.1.3.tänulõuna;
4.1.4.õppestipendiumi maksmine;
4.1.5.majutamine õpilaskodus soodustingimustel;
4.1.6.preemiasõit või õppereis;
4.1.7.välismaale õppima või praktikale suunamine;
4.1.8.rahaline preemia, kinkekaart või mälestusese;
4.1.9.õpilaste esitamine tunnustamiseks koolivälistele institutsioonidele;
4.1.10.kiituskiri, aukiri;
4.1.11.kooli auraamatusse kandmine.
4.2.Õppedistsipliini, kooli või õpilaskodu sisekorra nõuete või - eeskirjade mittetäitmisel õpilase poolt rakendatakse järgmisi mõjutusvahendeid:
4.2.1.märkus (suuline või kirjalik);
4.2.2.noomitus;
4.2.3.vali noomitus;
4.2.4.ühiskasulik töö;
4.2.5.katseajaga kooli või õpilaskodusse jätmine;
4.2.6.koolist või õpilaskodust välja arvamine.
4.3.Ettepaneku õppija tunnustamiseks ja mõjutamiseks teeb üldjuhul grupijuhendaja, samuti töötaja, kelle juhendamisel õppija on.